Translate

miércoles, 17 de junio de 2026

GIPUZKOAKO ESKUBALOI GALA🤾



 2026/06/18.

18:00.

Santa Ana antzokian.




EKITALDIA

Aloña-Mendi KEko eskuabloi sailak antolatuta

Aurten 50 urte betetzen dituen Aloña Mendiko Eskubaloi sailari keinu eginez, Gipuzkoako Federazioak Oñatin ospatuko du denboraldi amaierako gala nagusia, ekainaren 18an, Santa Ana antzokian (18:00). Amaitu berri den denboraldian nabarmendu diren jokalari eta klubak sarituko dituzte bertan, eta ziur gaude Aloña Mendirentzat ere egongo dela aitortza bereziren bat. Ekitaldian parte hartzeko gonbidapena behar da.

No hay comentarios.:

Publicar un comentario

AUZOKO JAIXAK 2025.

PARA PODER VER BIEN EL BLOG EN TU MOVIL, HAZ CLIC EN .........

"Como todos sabéis, debido a un error técnico mío, mi segundo blog 'OÑATI/RUPER 2' fue eliminado.  Gracias a vuestros ánimos y ...