Hacer mucho ruido, no hace bien y hacer mucho bien, no hace ruido.
2026/06/16.
17:30.
Natur eskolan.
VISITA GIDATUA
IImanol Biainen eskutik.
Oñatiko enarak eta sorbeltzak ezagutu, kabiak kartografiatu eta dokumentatzera goaz!
Lagun iezaguzu intzektujale hauen kontzerbazioan.ZATOZ!
"Como todos sabéis, debido a un error técnico mío, mi segundo blog 'OÑATI/RUPER 2' fue eliminado. Gracias a vuestros ánimos y ...
No hay comentarios.:
Publicar un comentario